Priešingybė trapumui. V dalis

Vakarų kultūra, dominuota religijos, o dabar- mokslo (t.y. vyriškos filosofijos) yra tik sluoksnis, uždengiantis prieš tai egzistavusius labiau organiškus, gilesnius, visuminius ir žmogui labiau natūralius tikėjimo kompleksus – moteriška filosofija besirėmusius… Nors, dabar jau lyg ir imame suvokti, jog tai – dvi to paties medalio pusės ir požiūris „arba… arba“ čia neadekvatus. Tačiau didžiajai daugumai žmonių iki šiol atrodo, jog erdvė yra sau, laikas egzistuoja vėl kažkur atskirai, o mes visi atskiri ir nuo visko aplinkui atsiskyrę… Kai net ir mokslas jau turi teorijų apie tai, jog vienintelis laikas, kuris tikrai egzistuoja, yra dabar, ir egzistuoja jis belaikėje erdvėje, vadinamoje amžinybe. O tokios erdvės, kaip mūsų smegenys ją supranta (ir fiziniai pojūčiai per impulsus smegenims perduoda), nėra – gyvename savo smegenų projekcijoje… Ir inteligencijos, sėdinčios kažkur danguje ir vadinamos dievu irgi nėra – ji yra visur kur, susijungusi su visu kuo kitu į vieną audinį… Todėl neegzistuoja atsitiktinumas – toks pats traukia tą patį ir viskas yra dabar.
Psichologija dabar populiari, ji tau greitai ir paprastai (arba ilgai, neaiškiai ir brangiai) išaiškins tau tavo kompleksus, kur ir kaip tu kenki sau, silpnybes ir tavo neadekvatumus. Tiktai kas nuo to pasikeis? – O gi nieko… Tai kaip tada pakeisti save, sau padėti? – Aš žinau tiktai du būdus, šamanišką, bet jis ne visiems prieinamas, reikia turėti išvystytą vidinį matymą (įsivaizdavimą) arba norėti išmokti efektyviai dirbti su vaizdais savo galvoje, ką ne visi nori ar gali, ar iš viso, supranta, apie ką eina kalba… Ir vaistažoles arba homeopatiją. Vaistažolės visiems prieinamos, bet gydo ne visus ir ne visada. Vis tik reikia gero kontakto su žolynais, su gamta, būti jai savu žmogumi. Nors, jei visai tiksliai sakyti, tai reikia būti susitarus su žolyno dvasia, esančia amžinybėje, kuri žolyno gydomą poveikį ir garantuoja. Arba tokį susitarimą turi turėti žolininkas, kuris tau prirašo gydymą – t.y. jis turi turėti „gydymo jėgą“ (dažnas ją turi paveldėtą, gali perduoti mokiniams ar mirdamas palikti)…
O kas naudoja homeopatiją, tai įeina į jos sistemą, o ją S.Hanemanas ir sukūrė iš susitarimų su augalais, mineralais, gyvūnais, dujomis ir visokiomis kitokiomis medžiagomis, kurios pasižadėjo jo sistemoje būti gydančiomis, taigi, kiekvienas besigydantis jau savaime yra kaip ir po Hanemano „skėčiu“ ir gali jo susitarimais pasinaudoti automatiškai – tam jis šią sistemą ir kūrė (tiktai taip sukurtos gydymo sistemos išlieka ir egzistuoja, homeopatijos atveju, jau daugiau kaip du šimtus metų, ir savo efektyvumo nepraranda). Jei žmogus į panaudotą homeopatinį vaistą niekaip nesureaguoja, vadinasi, neteisingas vaistas paskirtas (nes jei teisingai, tada sureaguoja visada). Bet neteisingas vaistas tau nepakenks niekaip, štai kur pliusas! Jei jis tau netiko, vadinasi, tavyje nėra tokio dažnio vibracijos, tai vaistas ir praeis pro šalį, tavęs niekaip nepaveikęs, nesurezonavęs. Nes, jei fiziniame lygmeny žiūrėti, tai homeopatija yra vanduo nuo vandens, dažnai devintas, kaip nuo kisieliaus, ir, užlašintas ant žirniuko ar tabletėlės ar pan. kurie yra tik rezonanso nešėjai, suteikia bazę tam tikro dažnio virpesiui. O tas dažnis yra kaip elektroninis adresas, per jį susijungia vaisto veikimas su tuo, kas jį naudoja ir juo gydosi – tas pats atpažįsta, pagydo tą patį… Ir to užlašinto rezonanso nuo žirniuko ar tabletėlės nenumuši, neiškreipsi ir nesunaikinsi, nes jis surištas su amžinybe, su dvasia, o ji – ne šio pasaulio, ji nekintanti (tas pats buvo kalbėta apie žmogų su identitetu).
Mūsų pasaulyje sveikatos nėra, ji randama tik ryšyje su būtimi, kažkuria savo dalimi iš amžino pasaulio virsmo išėjus arba dalelę būties patalpinus savyje. Mokslas, farmacija, chemija, radiacija, kaip J.Golovinas sakė, visa tai – juodoji magija. Ji turi efektą, niekas nesiginčija, bet galiausiai už jį tenka susimokėti dešimteriopai, kai daugelis visai nesupranta už ką, jie tik tikėjo, kad daktaras juos išgydys…
Kodėl vieni yra jautrūs kažkam, pažeidžiami, pasiduoda, o kiti ne? – Homeopatijos atsakymas: jei tai tavyje jau yra, tai ir sureaguoja (nebūtų, nereaguotų…). Iš kur? – iš ankstesnės (traumatiškos) patirties, iš šeimos, giminės, tautos istorijos, kondicionuota augant ir mokinantis… Dar galima būtų pridėti pereitus gyvenimus ir kontaktus su blogiu (ar su gėriu) ir t.t. Priežastingumas ir pažeidžiamumas yra kaip višta ir kiaušinis – žiūrint į žmonijos egzistavimo istoriją, kas pasakys, kas buvo pirmiau? Kai atsitinka kažkas, ką mums suvokti yra per sunku ir suvirškinti pasirodo per daug – trauma (emocinė, psichologinė, egzistencinė ar fizinė), mes sustingstam, pilnai ar dalinai, tame amžiuje, netgi tame momente, kada tai įvyksta. Mes užaugam fiziškai, bet nesubręstam emociškai ar psichiškai: vis daugiau žmonių nugyvena gyvenimą vaikais ir pereina tiesiai į senatvę, sugausiu žmogumi taip ir netapę. O kiti netgi ir numiršta paaugliais – plastinė chirurgija yra norinčių visą gyvenimą taip ir atrodyti, paslaugoms… Kiti yra seni nuo pat pradžių, susensta savo viduje, traumos priversti, vaikais taip niekada ir nebuvę, vaikystės neturėję… Aišku, jog visuose tokiuose žmonėse yra daugiau iš traumų, kokios jos bebūtų buvę, nei iš jų pačių: jas reiktų kaip svogūno lukštus, vieną po kitos lupti ir dar nežinia, ar galų gale kažkokia šerdis rasis, ar aptiksit tik tuščią vietą, kur turėtų būti buvus dalelė būties – dvasia.

Yra Klasikinė homeopatija, kurį žiūri į žmogų, o ne jo negalavimus: stengiasi atpažinti jo psichologinį portretą, kuris atitiks vieną ar kitą preparatą, jį naudodamas, žmogus grįš labiau į save, į harmoniją, ir išsiderinimo, t.y. negalavimo nelieka… Taip pat yra Klinikinė homeopatija, ji koncentruojasi į ligas (jei tokia diagnozuota) ar į negalavimo požymius, jei diagnozuoti, kaip dažnai atsitinka, nepavykę. Daugybė žmonių negaluoja ir medicina niekaip nenustato, kas jiems konkrečiai yra. O Klinikinėje homeopatijoje požymiai atveda į vieną ar kitą vaistą. Pvz. tuberkuliozė apibūdinama kaip „baimė, susikaupusi inkstuose ir liūdesys, gedėjimas – plaučiuose“. Tokia situacija susiformuoja ne per vieną kartą (nebūtinai per kelis savus gyvenimus. Gali būti paveldėtas bagažas iš tėvų ir protėvių, kelių ar net keliolikos kartų). Tada su polinkiu gimstama… tai nereiškia, kad tas žmogus būtinai susirgs, bet, jo tikimybė susirgti yra didesnė, nei kito žmogaus, tokio polinkio neatsinešusio… Jeigu XIXa. pb. ir XXa. pr. tuberkuliozė buvo tikra epidemija, neaplenkianti nei turtingų, nei vargšų, ir dažniausiai mirtina, o dabar apie ją kaip ir nieko tokio nesigirdi, ji išnyko, tai nereiškia, kad ji iš tikro išnyko… Žmonija krauna savo „ligų bagažą“ tiek ilgai, kiek egzistuoja: jei XVIa. sifilis buvo epidemija, gydyta sunkiais metalais ir su žiauriom pasekmėm, kitos venerinės ligos, su jomis kaip ir apsitvarkyta, bet tada radosi ir išplito tuberkuliozė, kuri irgi lyg sukontroliuota, bet dabar masiškai sergama vėžiu… Ir bijoma kiekvieno naujo viruso, kad jis neišsivystytų į masinius susirgimus pasaulyje… Su vėžiu irgi, vietoj to, kad tvarkytis iš esmės, ir, tuo pačiu iškuopti ir gilesnius, senesnius ligų sluoksnius, jis stengiamasis visaip nuslopinti, išnaikinant fizinius jo pasireiškimus, bet nepaliečiant susiformavusio ligos profilio, nematomo, bet esančio nematomoje mūsų dalyje – energijoje. O kas nematoma, bet yra, tai tik laiko klausimas, kada pasireikš, taps matoma…

(Bus daugiau)

Komentarai

Gaiva Paprastoji ∞ 2014-2016 | WEB sprendimas: justin.as